Mousse and Louis are young, beautiful, rich and in love. But drugs have invaded their lives. One day they overdose, and Louis dies. Mousse survives, but soon learns she?s pregnant. Feeling lost, Mousse runs away to a house far from Paris. Several months later, Louis? brother joins her in her refuge.