Chris and little Jenjira are running away from the mafia. Together with Holger, Chris got the 9 year old Vietnamese from human traffickers without being able to pay for her. Maggie is a withdrawn police inspector prone to alcohol who finds out why her husband left her without a word after 16 years. The two meet when Chris is accused of murder. In countless interrogations, the two get to know each other better and confess their hidden fears and dangerous desires to each other.