A folk tale and real-life legend about the mysterious, 1930s Tennessee hermit who famously threw his own rollicking funeral party... while he was still alive. A life-long ?wild man? and misfit, Felix Bush has been nearly swallowed up by the power of his town?s sinister myths about him ? until he finds the courage on his own ?funeral day? to make a shocking confession about why he turned away from society. A tale about the snowballing nature of secrets, stories and heartbreak ? and the redemption of telling the truth.