Elena and Anaïs are sisters. But you?d never know. The eldest of the two, Elena, is pretty and attracts men wherever she goes, while Anaïs is fat and ugly. On holiday by the seaside, Elena meets a boy, a handsome Italian to whom she loses her virginity. Watching her sister, Anaïs comes to serious conclusions on the subject. She discovers that for men she?s nothing but an object of desire and, as such, the only thing to do is to let them have her.