After several years of living together, Lee Hauser and Emily Wang are finished. Lee is your typical 80s musician and the toll of easy money and fame has led them to the brink of disaster, having left a son in care of Lee?s parents and given free reign to narcotics. When Lee dies of an overdose in a motel, Emily is arrested for holding drugs and jailed. Six months later she?s out with the intention of heading for Paris and getting her son back. But to succeed, she has to rebuild her life and stay ?clean?.