Anne-Marie leaves Alex. He?d like to lead a married life. She wants to be free. They go their own ways as good friends and continue to see each another. But when Anne-Marie learns that Alex has another girlfriend, she explodes with jealousy, falling into an anxious state in which she sees signs and threats wherever she goes.