A subsidised housing estate in the Parisian suburbs. Lydia is rehearsing for a play by Marivaux scheduled for the end-of-year bash. Abdelkrim, alias ?Krimo?, is captivated by his classmate. But apart from not being a man of many words, Krimo also has a reputation to maintain: how can he tell the girl his feelings without making a fool of himself? There?s only one answer: to convince his friend Rachid, who?s acting with Lydia, to let him play the part of the Harlequin. That way he?ll be able to use Marivaux? words to express his feelings.