Richard O. gives free reign to his lust for women. Accompanied by his sidekick, The Big, he explores the sinuous mysteries of eroticism, giving vent to his own sexual desires and to those of the people who populate the Parisian summer. In a bar one night he meets a young girl whose fantasy is to be raped. She asks him to play out her dream. Although Richard initially accepts, he goes on to decline the offer and a violent argument explodes between the two.