While filming a nude scene for a detective movie he?s making, François experiences the pleasure felt by certain women on pushing the boundaries of small erotic taboos. This inspires the director to shoot a new film in which, combining reality with fiction, he explores little pleasure-producing transgressions in a search that will eventually lead him, like Icarus on getting too near the sun, to ?burn his wings?.