A dance. She?s Léa, a schoolgirl. He?s called Kurt. He?s got a strange accent and several cars. They?ve just met at the end of the holidays in the South of France. When Léa returns to her home in Savoie, Kurt visits her repeatedly. On the road separating Savoie from the South of France a series of robberies, aggressions, rapes and inexplicable crimes occur. The French police are on the trail of a dangerous Italian criminal.