Every summer, Jean and Marie holiday on the coast of France?s Les Landes region. But this year, while Marie is asleep on the beach, Jean disappears. Has he drowned? Has he run away? Alone, Marie tries to unravel the mystery surrounding the disappearance of the man of her life. Sous le sable competed at San Sebastian?s Official Selection in 2000.