Based on the Greek myth of Tiresias, who was both man and woman in his life. Tiresia is a Brazlilian transexual who earns a living working as a prostitute. A man named Terranova, dazzled by her beauty, decides to kidnap her. However, no longer able to take her daily dose of hormones, Tiresia starts looking somewhat different. Displeased, Terranova blinds Tiresia and dumps her in the countryside. Taken in and cared for by Anna, Tiresia suddenly discovers while recovering that she has the gift of premonition.