A young girl from a good family is obliged to behave with equally good manners at the dinner table as when she?s performing fellatio. The secret of perfection is an education leaving absolutely no detail untouched. The role of dedicated parents is no other than that of educating the sexuality of their children to teach them elegance, precision and efficacy.