On 22 July 1969, Simon Edelman is sectioned to Dr. Arthur Glass's Neurology Department in Richmond Hospital, with the note: "Abandoned, confused and disoriented. Identity unknown." We only know that he?s French. The nurses christen him Monsieur William.