Now, on donning 3D glasses, the audience will feel as if it has been transported into the three-dimensional centre of Halloweentown when its bored king, Jack Skellington, tries to take over the Christmas season for a bit of a change. Ignoring the advice of Sally, the lonely rag doll who conceals her love for him, Jack recruits three mischievous characters -Lock, Shock and Barrel- to help him kidnap Santa Claus. When Jack realises his mistake, he?ll have to tango with the evil Oogie Boogie before things can return to normal and Christmas can retrieve its happiness.