Anne, a young Parisian, is nine months pregnant. Just then, her Argentinean husband leaves her. And just then, his grandfather arrives from Argentina with the intention of moving in with her. This French girl on the point of giving birth finds herself forced into sharing a house with the old bohemian man on the point of dying. They?ve nothing in common. Except, perhaps, the dream of 77 Doronship.