Although Oh Seongcheul is out on parole, the tracker on his ankle reminds him otherwise. He struggles with his inner demons by living a harsh life as a manual labourer and making continual visits to his psychiatrist. Kim Hyeongdo, for his part, is a broken man. He is a family man burdened with the experience of a father?s worst nightmare. He goes through the motions of living until chance crosses his path with that of Seongcheul. The desire for revenge consumes him.