On release from prison, a young couple of musicians decide to put a group together. They set off round the city of Teheran in search of other underground musicians, trying to talk them into leaving Iran. With no chance of success in their own country, they dream of leaving clandestinity behind and playing in Europe. But will they manage with neither money nor passport?