It?s 1969, and Elliot Tiber, a down-on-his-luck interior designer in Greenwich Village, New York, has to move back upstate to help his parents run their dilapidated Catskills motel, the El Monaco. When Elliot hears that a neighbouring town has pulled the permit on a hippie music festival, he calls the producers, thinking he could drum up some much needed business for the motel. Three weeks later, Elliot finds himself swept up in a generation-defining experience that would change his life, and the popular culture, forever.