When Costello, a French assassin-turned-chef, finds out his daughter and her family have been murdered, he makes a solemn promise to avenge their death. His search for the killers takes him to Hong Kong, where he gets some local hit-men to help him out. Yet Costello's greatest challenge is the fight against his progressively worsening memory loss, inflicted by a bullet in his head. Will he be able to carry out his mission before it's too late?