Ava, an Iranian girl suffering from depression, blames recent political events in Iran for her troubled mental state and goes to a psychologist. He advises her to take on physical work, and later, to work on a play. However, the play, inspired by the reality and problems of her society, is banned. It is election time. The city is alive with possibilities. A new wave of hope has sent people massing into the streets to participate, to vote against the current president. Everywhere there is singing, dancing, action - a vibrant, passionate vision of a very different future for her country. But Ava still doesn't believe change will come. She leaves her home and talks to people in the streets, trying desperately to rekindle her own hope.