Winner of the Films in Progress Award at San Sebastian last year and of the Silver Bear for Best Actress at the last Berlin Festival, this Spain-Chile co-production directed by Sebastián Lelio paints the portrait of the spirited and attractive 58-year-old Gloria as she sets about tackling a new stage in her life.