The third film from the filmmaker and plastic artist Mariana Rondón stars Junior, a 9 year-old with "bad hair". He wants to have it straightened for his yearbook picture, like a fashionable pop singer. This puts him at odds with his mother Marta. The more Junior tries to look sharp and make his mother love him, the more she rejects him, until he is cornered, face to face with a painful decision.