Bill Plympton, master of irreverent animation, applies his inimitable style in this homage to the teen movies of the 50s, to comedy from the school of oversized toupees, rock music, fast bikes, loverboys and dance queens. All of course generously sprinkled with the blackest of humour and shots at satire.