Winner of awards at prestigious animation festivals like Annecy and Ottawa, this is the tender tale of a friendship between pen-pals you wouldn't believe was possible: a lonely girl in Melbourne and an obese 40-year-old with Asperger's Syndrome in New York. Will they ever meet face to face?