Two brothers, both wonderful chefs, fall out catastrophically. At the climax of their dispute they rip the family recipe book in half: one brother gets the starters and the other gets the main courses. They set up rival restaurants, across the road from each other, and spend the next twenty years trying to out-do each other. It takes a daughter to reunite them. She is planning her marriage and is determined that they will both cook together. But can the men bury the hatchet?