A romantic comedy about love, friendship and the courage it takes to follow your dreams. The movie is based on the successful novel with the same title by author Kajsa Ingemarsson. Agnes is a chef and she loves cooking. She has a good job, a boyfriend who loves her and a best friend who is always there for her. One day she is both fired from the luxurious restaurant and dumped by her boyfriend. Therefore she has nothing left to loose when a friend asks Agnes if she would like to be part owner in and open up a new restaurant.