A 24-year-old ex-university student from a well-off family wanders the streets of Santiago de Chile when his father, his only remaining relative, disappears without warning, leaving him locked out of the house. In the streets he tries to find a new home among people he doesn't know and others from his former life, hounded by memories of his past and a strange illness that seems to be rapidly consuming his health.