Winner of the Golden Palm at the last Cannes Festival and of the Fipresci Grand Prix. At 15, Adele doesn't question it: a girl goes out with boys. Her life is turned upside down the night she meets Emma, a young woman with blue hair, who will allow her to discover desire, to assert herself as a woman and as an adult. In front of others, Adele grows, seeks herself, loses herself, finds herself...