First work from the illustrator and animator Alfredo Soderguit, starring the 10-year-old Anina, whose palindromic name brings mockery from her schoolmates, and particularly Yisel, a girl she calls "the elephant". Anina loses her patience and the two get into a fight. The incident ends with an unusual sanction for both girls. They are each given a black envelope that contains their punishment and told not to open it for a week. Without realising it, for Anina, understanding the content of the envelope means understanding the world and her place in it.