Presented in the Panorama section of the Berlin Festival and winner of the Best Mexican Feature Film Award in Guadalajara, this is the second film by José Luis Valle. Having worked all their lives in Tijuana, Rafael and Lidia are the victims of injustice towards their life and their dignity. Rafael finds out that an error in the paperwork has left him without a pension. Lidia is one of seven people who keep house for a rich Mexican woman in a wheelchair who has dedicated her life to her whippet "Princess", who eats from a gold bowl and sleeps on a silk cushion. When Lidia’s employer dies and leaves her fortune to her dog, Lydia has to ask herself what it means to have a dog as an employer...