The Argentinian filmmaker Victoria Galardi presents her new work, presented in the Co-production Forum at the 60th edition of the Festival. This Argentina-Spain co-production tells the tale of Ana, a woman who has a love affair with her best friend's ex-husband. A film about the search for love, friendship, loneliness, fear, guilt, the world of women... Starring Elena Anaya and Valeria Bertucelli.