A Mexico-Spain co-production directed by Diego Quemada-Díez and premiered in the Un Certain Regard section at the last Festival de Cannes. Juan, Sara and Samuel, a group of 15 year olds, flee Guatemala in an attempt to make it to the USA. The youngsters hope to find a better world beyond the Mexican border, but they soon have to face up to a very different reality.