After participating in Films in Progress at San Sebastian in 2012, this film was presented in the Panorama section of the Berlin Festival and won the Best First Film Award at Guadalajara. Since his divorce Alberto spends little time with Lucía and Federico. The three of them set off for the hot springs one stormy morning; it's going to be a short vacation so they want to make the most of it. Always enthusiastic, Alberto does not want anything to ruin his plans. But the pools are closed until further notice and his children look at him with reproachful eyes so he flies off the handle. Soon, everyone gets oversensitive as the weather gets stickier. Meanwhile, the rain keeps falling and the house Alberto rented seems to get smaller by the hour.