The first work from the Chilean director Matías Rojas Valencia tells the tale of Amalia, 26, who sets out on a voyage with nine-year-old Cristóbal through the remote landscapes of southern Chile with the intention of finding the boy´s father. The search will turn into a journey through each of their personal histories.