The first film from the Brazilian Fernanco is programmed for presentation at the Toronto Festival. A child is kidnapped. At the police station, Sylvia and Bernardo, the victim´s parents, and Rosa, the main suspect and Bernardo´s lover, give contradictory evidence which will take us to the gloomiest corners of desires, lies, needs and wickedness in the relationship of these three characters.