In a ramshackle house full of memories, a grandfather cares for his grandson and must care for himself. One week passes and nothing is going to be the same again. With aesthetic inspired by the litheographs from Ars Moriendi - medieval manuals for a good dying, this docuementry proposes disturbing, sometimes grotesque, sometimes harsh, vision of death, which aways - and in the most unexpected ways - nurtures life.