When Lucia's father dies, she's left alone in an antiquated house with her three servants: the maid, the gardener and the driver, Lázaro, who has a latent crush on her. Lázaro's infatuation becomes an obsession as the hierarchies of the household shift. This might be the only opportunity for her to exorcise the demons in the relationship with her father and for Lázaro to finally act on his desire.