Pedro is an ex henchman under the last Argentinian dictatorship. He lives as a free man and defends his innocence when questioned in relation to the Dina case. Dina is a young girl who was kidnapped during the dictatorship. María Carmen, Dina's neighbour at the time of the kidnap, tells what she remembers, casting doubt on Pedro's claims.