Love letters, silly love letters, old letters about silly loves, and a girl perfect for chasing. From then on it's following her at swimming class, following her at university, following her through the barren areas on the outskirts of Buenos Aires. Inscriptions, interviews, empty avenues, sketches, activists. And in the end, two kids in the street, at a distance, shouting, kissing.