Ben and Vega are sixteen-year-old teenagers who study at art college. Vega lives in a girls' dormitory. Ben ties to visit her, though it's not very easy - he has to be careful, he has to be silent, nobody must notice him. Ben and Vega are in love, they have a plan to make love. Once Ben reaches Vega's room, she tells him they can't make love. This coming of age story is about first times, small misunderstandings and what happens after.