In his latest film, Pedro Almodóvar brings us a very mixed bag of travellers in a life-threatening situation on board a plane flying to Mexico City. Their defenselessness in the face of danger provokes a general catharsis that becomes the best way to escape from the idea of death. This catharsis, developed in the tone of a riotous, moral comedy, fills the time with unforeseeable confessions that help them forget the anguish of the moment and face the greatest of dangers, the one they each carry within themselves.