A film by Isabel Coixet presented in the Panorama section of the Berlin Festival, winner of the Silver Biznaga and the Jury Special Prize at the Malaga Festival. Barcelona, 2017. A couple reunites after five years apart. Both have had a difficult time. Just when they feel that the past has lost its importance, it bursts back into their lives. Unhealed wounds never close.