A film presented at the Berlin Festival, the BAFICI in Buenos Aires and the Malaga Festival, a surprising fresco of life on the outskirts of Barcelona. Five people and their lives portray the uncertainty and spirit of rebellion that characterises Spain in these times of crisis.