The latest film from Gracia Querejeta won four awards at the Malaga Film Festival, including Best Film. The relationship between a conflictive teenager and his grandfather Max, a retired soldier. When Jon is expelled from school, Marga, his mother, decides to pack him off to Max in the hope that he will bring him back into line. The two will confront their limitations and their fears.