Winner of awards at the Miami and Nantes festivals, of a Goya for Best Supporting Actress and of four Gaudi awards, this comedy from Cesc Gay is an ironic and merciless portrayal of the failings, weaknesses and other "virtues" of today's men: lost and confused as they search for a new identity.