The second film by Jonás Trueba was selected to compete at the BAFICI in Buenos Aires, where it won the Best Actor Award. A film about the desire to make films, or about what some filmmakers do when they are not making movies; about wasting time and time lost; about conversations, drinking binges, lunches and routines; about strolls after a film; about being in love; about being alone and being with friends, building future memories for a future film.