European premiere of the new film from Juan Cavestany which randomly makes its way through comedy, drama, social chronicle, horror and surrealism with a common denominator: the uncompromising poetry of of the human condition against the onslaught of the unusual and the chaotic. It will have its world premiere at the Toronto Festival.