Sabri, a barber in Yozgat - a very small city in the middle of Anatolia - has an emotional breakdown when he runs into Yavuz and Neşe, who come to the town to sing in a small music hall-bar. This will also affect Neşe and Yavuz. None of their desires will be how they want them to be.