An absurd, racy comedy starring a group of desperate thieves who rob a Cash-for-Gold shop in Madrid's Puerta del Sol and make a crazy dash for Disneyland with one of the heister's sons in tow. But on the border with France, they fall into the hands of Basque witches who apply themselves diligently to the ancient customs of their craft and bringing the men down a peg or two.